breakaway

imorse bjöds det på ett pass på 7000 meter nere i linköpings simhall. det innebär att det nu bara är 11 pass kvar den här veckan, därefter väntar en ledig måndag innan vi kör en återhämtningsvecka. imorse var det just den lediga måndagen som gjorde att jag tog mig ur sängen 04.47 då klockan ringde. känner att det kan bli spännande att se hur kroppen klarar av den här veckan då jag redan känner mig sliten efter gårdagens 14 000 meter och dagens morgonpass. ha ha, skrattar ju åt mig själv ibland.

saknar hela biggisgänget. inte normala alls.


Kommentarer
Postat av: r

josses vad den kvallen sparade! allt skratt den natten kommer fa oss att leva ett par ar extra, utan tvekan! <3

2010-10-21 @ 01:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0