Allt på en och samma gång.

så vad händer här?
jaa, en hel del. kör på nån slags lista/rabblar upp lite blandade events i fulständigt random ordning. men ni får en uppdatering iaf, so be happy!
.
i går hade vi ett kul pass. de va fart uppifrån. 100-100-150-100-100-125. alla hundringar körde jag fjäril, de andra fick jag simma frisim. det som va kul var att de filmade våra lopp, så man körde, kollade loppet, badade en 100ing och körde igen. jobbigt men kul!
.
jag hade även min första exam i går, nutrition. jävligt nervöst vare, men hoppas de gick bra. gick rätt snabbt att bli klar iaf, så de va skönt.
.
hösten här e skitfin förresten. det är nästan alltid soligt och det är jättefina färger på träden. temperaturen är väldigt olika iof. i går hade jag långa jeans och jacka, i dag shorts och tshirt. asnice!
.
vi har hämtat ut ännu mer kläder. väska, jacka, parkas, handduk, mössa, träningsoverall, mjukisbyxor, tjocktröja, långärmad tshirt... massor! ska försöka fixa kort snart. har lit bilder att visa er, men har inte tid att lägga in dem i datorn just nu. men de kommer snart hoppas jag!
.
vi körde beer ball i helgen. typ som baseball men man dricker öl samtidigt. jag körde dock beerball utan öl, men hade lika kul ändå. lyckades göra en home run och träffa bollen när jag skulle slå. cred till mig!
.
på fredag har vi vår första tävling, och det ska bli skitkul! är aspepp och sjukt nervös, vill ju gärna simma hyfsat sådär första gången lixom, men ser verkligen fram emot de! ska simma 100fj och 200fr plus lagkapper. blir nog himla spännande!
okey, gör er redo. här kommer lite random bilder från facebook är vi kör beer ball.
laura och garrett posar
sista omgången kör man i underkläder...
freshmen!
dan var ansvarig för 1st base, tills jag fick ta över och gjorde an awesome job!
trish och emma
nu får de va bra för denhär gången. ligger jävligt efter vad det gäller, sömnen så ska försöka nanna snart så jag tar mig igenom morrondagen. sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0