saffran

har försökt hålla mig inne idag. what else to do när det är tusen minus och snöflingorna är så stora så man nästan får hjärnskakning när dom kommer slungandes. men har hört att dom har mer kaos nere i helsingborg. typiskt skåningar, så fort det kommer lite snö får alla panik och välter omkull.
.
fick i för sig trotsa kylan och dra till träningen. och sen hängde jag lite på stan med carro.
skulle träffat några fina töser ikväll, men carro dissade så vi sket it. hon skulle säkert skypa. som när vi va hos samme förra helgen "åh va trött jag är! nu måste vi åka hem så att jag inte somnar bakom ratten.." men jaa vad gör hon direkt när hon kommer hem... loggar in på skype såklaaaart. snutte alltså.
.
har ätit lite för många lussebullar för mitt eget bästa också. knådade ihop några fina faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0