Hate tisdagar.

Okej, topp 10 jobbigaste dagarna ever.
Börjar med att jag ska vara duktig och skrapa bilen för det snöat hela natten. Slänger i min väska i bilen, stänger dörren, börjar skrapa. När jag hunnit halvvägs hör jag hur bilen låser sig. Jahaa, okej, vilka bilar låser sig själva? Vår gör det iaf(Y) Kollar om ALLA dörrar är låsta och såklart var de det. Ser bilnyckel ligga inne på sätet och min väska med plånbok, mobil, busskort, almanacka, pennor och böcker till alla ämnen vi hade den dagen. Reservnyckeln, den kan jag ju öppna med! Nee, juste den är i Stockholm med mamma.
.
Tänkte skita i hela dagen och sitta hemma och tjuta, men pappa agerade räddare i nöden och körde in mig till skolan. Väl där lyckades tjejerna rädda min dag! Vilka små saviors asså. Vet inte vad ja skulle gjort utan dom. Men problemen var inte slut där. Behövde ta mig hem från skolan också, by bus. Men hade inget busskort, ingen mobil och får inte betala med pengar. Här fick Jacob rädda mig! Fick låna hans busskort och lyckades ta mig hem. Klarar man sånna här dagar klarar man allt!
.
.
.
.
Dagens superhjältar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0