bra start på dagen!

inledde den här onsdagen med ett pass i bassängen. lite starter, lite teknik, lite kondition och lite utan andning. skönt pass och alldeles lagom två veckor innan SM. kommer bli awesome!

efter träningen tog jag vägen förbi espresso house och köpte frukost. loooooove!! egentligen är det mammas och min grej med EH-frukost, men eftersom hon inte är hemma på vardagarna fick jag köra solo idag. funkade, men hade varit mysigare att ha sällskap av mamsen. får bli nästa gång det!



tog en bild från google som får representera min frukost. scones med smör och sylt, juice och varm choklad med marshmallows. jag vet, jättenyttigt! he he.

idag är det historia som gäller. wo wo wo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0