tordön

ha ha måste säga att det mesta som skrivs på tordöns blogg är bullshit. ha en mulattunge liksom, när skulle jag slängt ur mig det. och bitchblickar, alltså nej, inte skulle jag. och haha 46 personer. oooo-kej. vi säger väl det. men ja det va väl det som va krydd, annars stämmer ju allt och så(speciellt sockret!!!!). kommer ett inlägg nån gång snart, tillägnat dig min kära Olivia Malin Kristina Pauline Tordön (kände inte att det kunde räcka med mindre mellannamn?). det hon skrev om carro stämmer förresten!! every single word! klockrent skulle jag säga.
.
hade ingen skola idag. skönt. kunde ju kanske ägnat i alla fall nån kvart åt att plugga. tycker man såhär i efterhand. men det gäller ju att prioritera har jag hört. lyssnat på den här har jag i alla fall gjort,
.
och så lite bilder på det med ja. sommar10-bilder sitter ju aldrig fel.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: B

Du är såååå snygg Frida !!!!!!!!



Hur ska man göra för att få dig på fall???

2010-11-18 @ 17:43:48
Postat av: Anonym

en rak höger brukar funka!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0