Lite info sådär.

jag har inget asspeciellt att berätta egentligen, så tänker ge er en liten lista på sakner som pågår här bara. rakt upp och ner sådär lixom.
  • i dag har jag lagat köttbullar och åtta portioner köttfärsås. hade lite tid över mellan skolan och eftermiddagsträningen, så lika bra att passa på. då har man lite redo i frysen när det är mer stressigt lixom, asmart!
  • ja vet inte om jag sagt det innan, men vi får ju inte raka benen. mina ben är orakade sedan den 4e september, det är fan galet! tur att jag har blont hår, de e värre för de mörkhåriga tjejerna kan jag ju meddela. men som tur är blir det snart dags för sm, och eric har gett mig tillåtelse att raka mig då. tack så hemsk mycke lixom!
  • i dag kollade vi på lägenhet inför nästa år, kommer bli awesome! ser ut som att det kommer bli jag, jennah, trish och amie som startar upp ett litet hushåll tillsammans, känns som det har potential!
  • i morron har vi ingen morronträning, första lediga passet sen vi började. SÅ JÄV*A SKÖNT! annars ringer klockan 05.30 VARJE morron (förutom söndagar), så att få sova ut i morron är guld värt.
  • kvällen har jag spenderat med plugg inför en exam nästa vecka, och lite youtube klipp med björn gustavsson. så himla kul!
  • när jag kom till träningen i eftermiddag var carrie as excited och ville visa mig något. på väggen har hon nu printat ut fotot på carro som signar pappren och liknande foton på tre andra tjejer som kommer hit nästa år och dekorerat det hela med röda stjärnor. asgulligt ju!
  • två gånger i dag har jag fått kommentarer om mina kläder. först om min halsduk och sedan om mina svarta strumpor (igen). de blir nice att få hit carro så jag inte längre är den enda som inte klär mig precis som amerikanarna!
  • det ser ut som att det blir middag och harry potter movie på lördag för att se nya filmen, låter ju som en asnice plan! ska bara se till att fixa så vi alla kan gå på samma, det är tydligen fler än vi som vill se nya filmen!
det får räcka så. nu vet ni vad som händer lite mer. jag är dötrött så ska nog krypa ner mellan lakanen nu. sweet dreams vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0