Arizona

i morron drar vi till arizona för att tävla, håll i er för här kommer det coola: vi flyger dit! ofta hela laget får flyga tvärs över landet för att tävla lixom! ska bli skitkul! när vi flyger så ska vi dessutom tydligen va finklädda, vilket för killarna betyder skjorta och slips, och för tjejerna klänning eller kjol.
spejsat
vi åker i morron och tränar när vi kommer dit på eftermiddagen. på fredagen sen tränar vi lite på förmiddagen och tävlar sedan på eftermiddagen. lördag förmiddag är det träning igen, och sedan på eftermiddagen ska vi på nån typ av aktivitet/utflykt, och sedan åker vi hem igen på söndag.
asnice ju!
nått som inte är lika nice är att jag ska simma 200fjäril på tävlingen. japp ni läste rätt, rebecka palm ska dra en tvåhundring fjäril. kan bli himla intressant känner jag... håll tummarna för mig, känner att jag verkligen kan behöva de denhär gången!
här har ni förresten en länk till nått annat som iaf jag tyckte var lite kul :)
http://www.uwbadgers.com/sports/w-swim/spec-rel/110210aaa.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0