Svar på frågor, sanna

hur mycket tränar ni i veckan? antal pass och längd typ? :)
- Det är rätt varierande, men allt mellan 15-30h i veckan och då kan det säkert bli lite mer vissa veckor. Vi brukar köra runt 9 simpass och 1-2 styrkepass, sen har vi även alltid landträning innan varje pass, men samma sak gäller här - ibland har vi fler simpass men vi kan även ha färre framför allt då vi topper. Längden på passen ligger mellan 5000-7000 oftast.

"pest eller kolera", vad skulle du helst göra?
1. äta upp en hundbajs
eller
2. springa naken runt hela linköping en lördag mitt på dagen (när de är som mest folk ute)

Du måste välja ett av alternativen!

- Haha, vilken fråga. Vidriga alternativ egentligen, men jag skulle definitivt inte springa naken runt hela linköping, så det blir väl en liten hundbajs som får slinka ner i magen. mums!

vad gör ni helst då ni inte simmar eller tränar?
- Jag brukar gå i skolan, men det är ju inte överdrivet mycket. Brukar också ägna allt för många timmar åt att sova, älskar att sova. Men förutom att sova och gå i skolan tycker jag om att umgås med de personer jag tycker om.

Vilka är era favoritbloggar?
- Jag har inga direkt favoritbloggar, utan läser en hel drös med bloggar. Självklart de vanliga - Kissie och Kenza, men även de bloggar som skrivs av personer jag känner, typ hannawestrin.bubbleroom.com. haha.

hur ser den perfekta partykvällen ut för er? alltså vad gör ni, vad lyssnar ni på, vilka är ni, vart är ni m.m berätta!
- För det första vill jag umgås med roliga människor vilket inte brukar vara så svårt. Sen vill jag vara på någon förfest, inte för stort ställe, där det till en början är chill för att sedan röjas. Lyssnar på ALLT, dansband, pop, rock, svenska, utländska you name it. Ska innehålla en hel del dans med sjuka moves och allsång. Efter förfesten är det krogen. Perfekt kväll!

sanna! berätta hur ditt liv ser ut om 10 år!
- Om tio år är jag 29, så vid den tiden borde jag ha minst ett barn. Bor i en villa eller lägenhet med min man, vi gifte oss när jag var 27, som är en famgångsrik idrottsman. Antingen hockey eller fotboll eller varför inte golf. Vi har bra med pengar och är lyckliga. he he he.

cola eller fanta?
- Coca cola, lätt.

brukar ni få typ fotsvamp och vårtor och sånt när ni är barfota så mkt?
- Ja gud ja, du ska bara veta. Alla fyra är fulla av vårtor och fotsvamp på fötterna... eller inte. Varför skulle vi få sånt där bara för att vi är barfota? Vi simmar ju större delen av den tid vi spenderar i simhallen och vad jag vet så får man inte sånt av klor.

är det alltid kul att träna så mycket hela tiden, eller tröttnar ni i bland?
- Jag tycker inte det. När vi tränar så mycket så är det klart att man har vissa svackor vad gäller motivationen. Det vore konstigt att man varje morgon när klockan ringer 04.47 skulle tycka att det är roligt att träna. Men oftast är det bland det bästa jag vet.

du verkar, efter att ha läst några inlägg, vara den smartaste av er fyra... stämmer det? berätta lite om de andra.
- Det var en klok iaktagelse. Det stämmer definitivt! Dom andra är världens sötaste och gulligaste men har inte alla hjärnceller som behövs alltid... he he he.

skulle en av er våga säga något om någon av de andra typ hade asfula kläder på sig en dag?
- Absolut!

beskriv er själva med en låt!
- Gud vad svårt. Jag brukar inte lyssna på texterna alltid. Så tyvärr passar jag den frågan. Kan dock säg att jag lyssnar en hel del på winnerbäck, finns nog någon låt där som passar in på mig.

vilken film skulle du helst vilja leva i? party eller myskväll?
- Någon Astrid Lindgren film, kanske bröderna lejonhjärta eller madicken. Oftast är det ju myskväll som det erbjuds med partykväll är ju lätt det roligaste.

vad ska ni göra i sommar?
- Fram till SM blir det väl en hel del simning. Men efter, då vi brukar vara lediga i fyra veckor, ska jag jobba tre av dessa. Vad som mer erbjuds återstår att se.

vill du ha barn? hur många, vilket kön, vad ska de heta och med vem? =)
- Klart jag vill ha barn. Två stycken, en tjej och en pojke. Namn vet jag inte än, men william är ju himla fint. Haha, med vem vet jag heller inte. Det märks.

Om ni får välja en tjej och en kille i landslaget (asså sim), vem skulle ni helst vilja va tillsammans med då?
- Hanna är med i landslaget, så jag väljer henne slipper jag skriva något killnamn och skapa massa snack.

här kommer två frågor :)
-koppla ihop de andra 3 med varsitt djur. (motivera gärna svaret)
-beskriv de andra 3 med varsitt ord. (motivera gärna svaret)

- Frida: Apa, sprallig - har alltid massor av energi och är sprallig och det har väl apor också?
Becka: Pingvin, ärlig  - ser ut som en liten pingvin när hon går, väldigt ärlig som människa. Hoppas jag, kanske har blivit lurad i ett par år här.. ;)
Carro: Fisk, härlig - skulle egntligen vilja skriva oingvin på carro också men tog ju det på becka så därför blir det fisk. En fisk har ju inget vidare minne och det kopplar jag ihop med carros ointresse vad gäller sport. Härlig för hennes kommentarer hon slänger ur sig ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hanna är inte alls med i landslaget, utvecklingslandslaget, och det är hon inte länge till. Så svara om på den frågan tack ;)!

2010-05-29 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0