Beckas svar

vad gör ni helst då ni inte simmar eller tränar?

mycke tid går åt till träningen och lite skola, men när jag har tid över hänger jag med folk jag tycker om.

Vilka är era favoritbloggar?
läser massvis med bloggar! har en lista med bloggar jag kikar in på då och då, totalt 63stycken. vissa läser jag varje dag, andra ett par gånger i månaden, men det är svårt att säga någon favorit..

hur ser den perfekta partykvällen ut för er? alltså vad gör ni, vad lyssnar ni på, vilka är ni, vart är ni m.m berätta!
först blir de förparty med simmare och annat kul folk och givetvis massa bra musik och dans. vad det gäller musiken; anything goes så att säga. sånt man kan dansa till och gärna sjunga med i, det är då det blir roligast. när det känns lagom drar vi ut och äger dansgolvet nån stans och röjer all night long. 

becka, viker eller skrynklar du toapappret?
hahah, inte en aning faktiskt, aldrig tänkt på de.. ska tänka på de nästa gång.

vad gör du helst? äter upp en orm eller spenderar 2 timmar instängd i en garderob med en orm?
oj. är galet rädd för ormar, så helt ärligt hade jag inte klarat av nått av det. tror jag hade svimmat, storgråtit, fått panik och spytt på samma gång. 

hur känns det att få konkurrens från 4 andra simmartjejer? som är mycket snyggare och bättre?är ni rädda att läsarna kommer lämna er?
ingen av oss känner till nån blogg som drivs av fyra snyggare eller bättre simtjejer än vi, så kan faktiskt inte svara på den frågan.. 

cola eller fanta?
coca cola, utan tvekan!

vilka av er har sugit snopp? hur mångas och vad tycker ni? beskriv känslan.. (ps"vi svarar på alla frågor)
alla såklart, det är faktiskt ett av våra större intressen. vi för självklart statistik på hur många, och vi kom fram till att det är 160-170st (beror på om man räknar gånger eller personer..). i år alltså.

är det alltid kul att träna så mycket hela tiden, eller tröttnar ni i bland?
att säga att det alltid är kul är ju att ljuga, hur många tycker att det alltid är kul att gå upp 04.45 för att träna lixom..? man har ju sina toppar och dalar, men det är oftast kul och så har man ju iaf alltid kul sällskap som livar upp det när det känns tungt.

hur ser ditt liv ut om ett år?
oj. den senaste tiden har jag önskat att jag visste det säkert 1000ggr. men om ett år har jag gått ett år i usa där jag förhoppningsvis har haft stört kul, och kommit hem igen för sommarlov. eftersom jag precis har kommit hem har jag fullt upp med att träffa vänner här hemma, och träna inför sm.

skulle en av er våga säga något om någon av de andra typ hade asfula kläder på sig en dag?
ja de tror jag absolut!

beskriv er själva med en låt!
svårt. dedär varierar ju från dag till dag, men just nu kan dehär vara jag.

vilken film skulle du helst vilja leva i? party eller myskväll?
pirates, lätt! tror jag och johnny skulle gå bra ihop! 
blandningen är bäst, lite av varje. men jag är verkligen en hopplöst stor mystjej, så de blir ju oftare myskväll än partykväll..

vad ska ni göra i sommar?
fram till sm blir det simning för fulla muggar. efter det brukar vi ha ite ledigt, så då ska jag utnyttja tiden till max! träffa folk, vara på landet och göra mig redo för flytten i slutet av augusti.

Vad gör du helst, dricker carros slem i ett år (som din enda dryck) eller äter fridas bajs som mat? :)
men vilken äcklig fråga! känner mig inte speciellt sugen på nått av det, men eftersom det ena ska vara i ett helt år och det andra lär vara över på nån minut så tar jag alternativ 2.

Kan du lova att ni kommer att svara ärligt på alla de här frågorna?
vi skulle väl aldrig hitta på nått som inte är sant..?

Om ni får välja en tjej och en kille i landslaget (asså sim), vem skulle ni helst vilja va tillsammans med då? 
känns som det just nu räcker med en pojkvän, så får nog säga pass på den.

här kommer två frågor :)
-koppla ihop de andra 3 med varsitt djur. (motivera gärna svaret)
-beskriv de andra 3 med varsitt ord. (motivera gärna svaret)
sanna:
panda, noggrann. -en väldigt mysig tjej dendär sanna, och pandor är mysiga djur. sen finns det väl ingen som är så nogrann som sanna, gör hon nått så gör hon det ordentligt!
frida: krokodil, glad. -krokodiler tror jag är snabba både på land och i vattnet, precis som frida. sen är tjejen en riktigt glad prick som kan få en på bra humör.
carro: -jarjar binks (ni vet han i starwars), snabb. det är bara att inse, carro ÄR jarjar biknks live. snabb för att det går lite fort i bland.. tjejen som pratar först och tänker sen lixom.

Kommentarer
Postat av: c

jar jar binks e inget djur!

2010-05-31 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0