Tre i rad, bingo!

har hunnit med tre psykbryt i dag:
1. grupparbetet i skolan. jag dör! kan folk sluta krånga till det så mycket eller? vi håller på med ett frågeformulär, och i dag tog det 25min att skriva en enda liten sketen fråga! TJUGOFEM MINUTER! vad faan?!?
2. träningen. det räcker så, inga beskrivningar på den.
3. dagens cykelturer tog knäcken på mig. ipoden är på semester, tillsammans med resten av min viktigpåse, vilket innebär att jag i dag har cyklat ungefär en och en halv mil utan någon musik. dessutom har det bitis varit världens motvind, och jag har alldeles för lite luft i däcken. asbra!

okey, jag tycker bara lite synd om mig själv i kväll. kände bara att jag behövde få klaga av mig lite. men nu räcker det för i dag, jag ska sluta klaga, bosta tänderna, gå och lägga mig, och i morron vakna upp med ett stort leende på läpparna. sweet dreams vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0