So far so good

än så länge har helgen varit riktigt nice!
torsdagkvällen spenderades på tåg ner till lund, och sedan i lundagård med kusinerna på lite förparty inför karnevalen som drog igång på fredagen.
fredagen bjöd sedan på champagne på taget till borgen, sminkning av killana i spexet, kolla på spexet, lite skoj ute på karnevalsområdet, cykla på baklängescyklar, se spexet igen, träffa krister fuglesang (!), och sedan grilla med gudmor ute i lomma. himla mysigt!
i dag var jag sedan uppe med tuppen och skrev toefl test, kanske inte det roligaste jag vart med om men nu e de gjort iaf. efter en snabblunch slängde jag mig på tåget hem igen, sprang genom stan och hann precis lagom i tid för att möta sanna när hon kom till trädgåden. och jösses så fin hon var, världens finaste sanna skulle jag tippa på! alla baldansarna var sjukt fina och det såg så mysigt ut där i trädgån. hoppas de får riktigt kul i kväll!


i morron avslutar vi kanonhelgen med lite tävling.
see you at 07.15 frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0