Sanna


Var vill du bo när du blir stor? I ett slott.
Är du bra på att laga mat? Kocken nummer ett förutom att jag aldrig lyckas koka pastan rätt.
Senaste låten du hörde? Alla valslåtar som vi dansade till i lördags, sitter liksom fast i huvudet på mig.
Vem kramade du senast? Pappasöten.
Saknar du någon nu? Ja, saknar alltid någon.
När blev du fotad senast? Lördags, känns ju som en dag då man ska bli fotograferad. Lär ju aldrig vara lika uppklädd igen, eller bröloppet kanske. Men det är det ju ett tag kvar till.
Favorit dryck på morgonen? Oboý utan tvekan. Speciellt att äta de svarta plupparna med skeden.
Vad ska du göra ikväll? Parta som vanligt då.
Vilken tid gick du upp idag? 06.45
Vilken är din favoritplats? Spelar ingen roll, bara jag är med de jag tycker om.
Hur många kuddar har du i sängen? Två, världens bästa kuddar.
Har du någon gång spytt på fyllan? He he he.
Tycker du om att mysa? Älskar att mysa. Myskläder, filtar, kuddar - mysigt.
Har du någonsin åkt ambulans? Näe, men ville när jag var liten. Ville ha ett gosedjur, nu är jag väl för stor för att få ett så då kan jag lika gärna skippa det.
Äger du dyra smycken? Klart, jag är ju juvelsanna.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Skräll... Ringer dig sen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0