perfektion

har ju MATTE C nationella imorgon, känns inget vidare. allt jag lärt mig under ett år ska jag imorgon komma ihåg och kunna, känns inte sådär jätte safe direkt. men, what to do. är inte så jättemotiverad att plugga, kanske därför jag har fastnat framför datorn när jag egentligen borde sitta med näsan i matteböckerna. försöker tänka att det finns dom som har det värre och förmodligen mår mer piss än mig just nu - känns lite bättre då.

kanske ska nämna något om balen. en underbar dag, från morgon till kväll - rakt igenom. är jättenöjd och jätteglad över lördagen, kunde inte varit bättre på något sätt. vädret var perfekt, dansen gick bra, middagen var god, jag var nöjd med klänning/smink/hår, hade full service hela dagen, fick träffa massa mysiga människor och allt var så himla roligt roligt. verkligen ett minne att bära med sig resten av livet. frida och carro har definitivt något att se fram emot nästa år. så himla härlig dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0