nerver

länge sen jag skrev något här. don´t know why, bara blivit så.

imorgon är det bal. herregud alltså. tiden går så fort, känns som om det var förra veckan vi började träna men egentligen är det flera månader sen. är redan lite nervös inför morgondagen och värre lär det väl bli, men samtidigt ska det bli så sjukt roligt också. verkligen en dag att minnas för resten av livet, lär väl förmodligen aldrig igen vara så uppklädd och stilig som jag är imorgon heller - får passa på att njuta. men innan morgondagen är det fem timmars genrep som gäller, svettigt.

på tal om svettigt. såg några skräckexempel på motalas bal förra helgen - ljusa klänningar och varma tjejer var ingen bra kombination. visst att jag har en mörk klänning men danserna är så sjukt svettiga så jag kommer verkligen löka, därför körde jag på absolut torr igår och herregud vad det sved. haha. visste inte vad jag skulle ta mig till. men nu är det över, funderar dock på att dutta på lite ikväll också in case of liksom. men vi får se.

kände att ni ville veta det!



här har ni svåraste dansen. så sjukt mycket att komma ihåg. men nu ser ni hur det kommer se ut imorgon! och by the way, detta är från det året basse dansade bal och kikar man ordentligt i början av klippet valsar hen förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0