mysdag

en timmes seminarie direkt efter morgonträningen. hårt för en tjej som nästan inte har nåra lektioner alls nu för tiden. mmm va mysigt tänkte jag när jag kom hem. nu hinner jag lätt sova i två timmar, gött! men så ringer såklart paddan och väcker mig. så nu måste jag va vaken tills hon kommer så jag kan öppna för na. sen ska vi sova meeeer.


så här ser paddan ut när hon sover

ska möta upp den tredje musketören i vår projektarbetesgrupp och träffa jan-banan och bolla lite idéer. projektet kommer bli en revolutionerande, utvecklande, nytänkande, häftig upplevelse för alla dess inblandade. vi alla tre brinner helhjärtat för projekt-idéen så det kan inte gå annat än asbra :D :D HE HE HE HE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0