innebandykillarna pissade på oss

samuel o jag fick det ärofyllda uppdraget att representera simmarna i en tävling som skulle va på tinnis idag. vi var helt inställda på att slakta hockeygrabbarna o dom andra fjantarna. allt gick enligt plan. samme sprang snabbt och jag simmade ifrån dom. men sen vet ni! då fick vi en trampbåt som hade damp. dom bytte båt till heatet som körde efter oss för att det va fel på den. så aa, så gick det med det. sen tröståt vi glass och lekte i rutchkanan medan idrottsstjärnorna vi tävlade mot hängde i autograftältet.

jag, säna, samme o bumbi drog på grillparty hos kinell igår. riktigt mysigt vare!
får det lov o va lite bildbevis kanske?














Kommentarer
Postat av: sara

haha den undre bilden jag dör (det värsta är att det finns en typ exakt likadan från klassfesten förra året)

2010-05-30 @ 20:19:31
URL: http://knell.blogg.se/
Postat av: f

det där var inte den värsta jag har kan jag säga ;) sa nån bodyshot?

2010-05-30 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0