GAAAGAA-TIME

kommer till träningen. tror det är ett vanligt tröskelpass vi ska genomlida. inte så farligt liksom. simmar in. tittar upp på tavlan. gnuggar mig lite i ögonen. ser jag i syne? hallucinerar jag? nejnej, klart som fan jag skulle simma 30 minuter MAX tillsammans med vilma o grim. varför inte liksom? det är ju ändå fredag kväll.


drar ju till stockholm i morrn för att först göra stan, och sedan krydda dagen med lite häng i globen. hörde att gaga också skulle va där då? shiiit va coolt, då kan ju hon få mysa lite med oss.


Kommentarer
Postat av: ygdrasil

varför skulle just du simma det och inte alla?

2010-05-08 @ 20:55:23
Postat av: ygdrasil

varför skulle just du simma det och inte alla?

2010-05-08 @ 21:01:50
Postat av: f

jaa du. det skulle jag med gärna vilja veta!!! är väl så att jag är liiite tuffare kanske :) he he

2010-05-09 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0