Frida


Var vill du bo när du blir stor?
inget illa not finköping, men här tänker jag i alla fall inte bo.
Är du bra på att laga mat? verkligen. kan laga allt från snabbmakaroner till spaghetti!
Senaste låten du hörde? whine up- kat de luna
Vem kramade du senast? mamma
Saknar du någon nu? absolut!!
När blev du fotad senast? igår när jag va i milano och skulle fota omslaget till nästa nummer av vouge. ute i butik i början av juli!
Favorit dryck på morgonen? orangejuice.
Vad ska du göra ikväll? we´ll see. går dit vinden för mig.
Vilken tid gick du upp idag? 10.02
Vilken är din favoritplats? vene riktigt. still looking for it.
Hur många kuddar har du i sängen? nio just nu. men sover med 3.
Har du någon gång spytt på fyllan? nää fö fan.
Tycker du om att mysa? mmmm, mysa är mysigt.
Har du någonsin åkt ambulans? aaej. har alla lägen under kontroll!
Äger du dyra smycken? diamonds are a girls best friend. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "hahahaha jag skäms faktiskt inte, bara lite... :P"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0