finito!!

sådär, då har jag inga fler lektioner fram till den 11:e juni då det är studenten, himla härligt! större delen av klassen åker ju till kreta imorgon och är borta i en vecka, så i en vecka framöver blir det lugna gatan för min del med massa sömn och myskläder så att jag är redo för studenttider när de väl kommer hem. blir asbra.

fick lön igår. skulle därför till automaten och ta ut lite pengar och samtidigt se hur mycket jag fick i lön. blev positivt överraskad, klirr i kassan. fint! ännu bättre att det är studiebidrag om några dagar. dock var det väl inte lika kul att jag råkade ta ut 1000kr istället för 100. men, lite cash i plånboken har ingen dött av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0