Filmkväll

medans jag och carro fixade middag i går åkte krisse iväg och hyrde film. vi lämnade önskemål och han fixade.
jag röstade på nån romantisk komedi (går alltid hem hos mig!) eller nått lite spännande. carro ville se något läskigt.
grejen är att carro vill alltid se nått läskigt, men är precis lika lättskrämd som jag är och är halvvägs igenom redo att stänga av. jag hatar att bli skrämd och ser halva filmen genom fingrarna och hoppar till för minsta lilla. 
det slutade i alla fall med att vi såg the fourth kind, nån sjukt creepy film med utomjorningar och störda människor baserad på verkliga händelser (?). filmkvällen slutade med att carro och jag (fast mest carro) var så pass skrämda att vi fick lämna en lampa tänd ute i hallen när vi skulle sova.

i kväll blir de nån lite mer lättsam film om jag får bestämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0