Då vare klart då

då är det bestämt. efter sommaren blir de simning och plugg i wisconsin. var ju där och hälsade på tidigare i veckan, och passade även på att signa pappren.
känns himla bra!

sen finns det självklart saker som känns väldigt mycket mindre bra, tex allt vad det innebär att lämna folk man älskar och inte vill vara utan här hemma, men det tror och hoppas jag löser sig. är det meningen att det ska bli bra så blir det förhoppningsvis så.
men lite kort om resan då.
jag har verkligen haft så sjukt kul! tränarna och simmarna verkar helt underbara har har verkligen tagit hand om mig där borta. jag har bland annat kollat runt på camus, picnicat och grillat s`mores med bonfire, ätit på mysiga restauranger, kollat träningar, skrattat så jag gråtit, varit på fotbollsarenan, diskuterat dater, och mött en himla massa härliga människor!

känns som det kan bli bra dehär.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att det kändes så bra!

Tror att det kommer bli jättebra för dig :)

2010-05-03 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0