Carro




Var vill du bo när du blir stor? Jag tror det skulle vara svårt att flytta ifrån Sverige helt och hållet, men kan tänka mig att bo utomlands en hel del.

Är du bra på att laga mat? Nej det skulle jag väl inte säga... eller om ja försöker är jag väl okej.

Senaste låten du hörde? Någon i bilen på väg hem från träningen. Becka hade bränt en ny skiva

Vem kramade du senast? Mamma när ja kom hem:)

Saknar du någon nu? Den här frågan hade vi ju förra gången....... Ja, lite om ja tänker efter så ingen ja dör för att få träffa dirr:P
När blev du fotad senast? Asså, smyg-fotad eller photoshoot? Heheheh. Nej, men det var nog idag på rasten.
Favorit dryck på morgonen?  Juice?
Vad ska du göra ikväll? Massa viktiga saker, som alltid.
Vilken tid gick du upp idag? 04.45 CHECK!
Vilken är din favoritplats? Månen, lätt.
Hur många kuddar har du i sängen? 3. Kul fråga.
Har du någon gång spytt på fyllan? Skulle jag aldrig göra.
Tycker du om att mysa? HATAR all sorts närkontakt.
Har du någonsin åkt ambulans? 7-8 något. Brukar inte räkna.
Äger du dyra smycken? Räknas diamant halsband som dyrt?
Vad står det i sitt senast inkomna sms? "va?! herregud! det va ju verkligen inte så smart tjejen. hur har du tänkt att lösa det?"


Kommentarer
Postat av: anonym

kan inte ni tjejer ha en frågestund!? :D skulle vara superkul att få veta lite mer om er.

2010-05-26 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0