bitter

är förbannad. vissa lärare saknar helt känsla för vad som bör sägas och inte. ska bli skönt att skriva sista naturkunskapsprovet på fredag så att man blir av med den där sörjan. är extremt trött på allt som har med den kursen att göra. punkt.

annars mår jag faktikst riktigt bra. ska se till att vända mitt humör. kanske ta en sväng på stan? ta på mig studentmössan och balklänningen? eller bara lägga mig i soffan och kolla på en bra film? känns som att jag har en del att välja på. ge mig en timme så är jag mrs sunshine igen! ha ha.



den här bilden är underbar. dykfamiljen nummer ett. träning kan kanske behövas på göken längst bort och sötisen längst fram. känner redan att humöret blev bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0