Becka


Var vill du bo när du blir stor?
Inte riktigt säker.. Vill bo utomlands ett tag, men sen när ja blir stor på riktigt vill jag nog hålla mig i sverige i alla fall. Tror jag
Är du bra på att laga mat? Ingen mästerkock dirr.. koka ris kan jag i alla fall verkligen inte. Antingen blir det helt bränt, eller så blir de risgrynsgröt av det hela..
Senaste låten du hörde? use your love - katy perry
Vem kramade du senast? Pappa fick en kram när jag kom hem från träningen
Saknar du någon nu? Så jag nästan spricker!
När blev du fotad senast? Hmm, räknas mobilkamera så är nog julia skyldig till ett par bilder i dag..
Favorit dryck på morgonen? The om det är kallt väder, annars juice
Vad ska du göra ikväll? Massa viktiga saker, som vanligt.
Vilken tid gick du upp idag? Vakna av mig själv 07.36.
Vilken är din favoritplats? Har nog mer att göra vem man är med än vart man befinner sig. Har man rätt sällskap kan nästan vilken plats som helst vara perfekt.
Hur många kuddar har du i sängen? 3 asmysiga kuddar!
Har du någon gång spytt på fyllan? SAldrig skulle väl jag göra nått sånt?

Tycker du om att mysa? Om jag gör, jag är verkligen en mysmänniska! Love it!
Har du någonsin åkt ambulans? Nix, har sluppit sånna läskigheter. Men fick åka brandbil på 6års, de va lite kul
Äger du dyra smycken? Mängder!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ska jag göra.. Nej jag vet det kommer bli jobbigt, men vi klarar det! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0