about you now

gårdagskvällen var mys! vi åt god mat och god efterrätt på ming palace innan det var dags för filmen, sex and the city 2. gick där i från nöjda och lagom trötta.
perfekt kväll.

idag mötte mamma och jag upp carro och camilla för en dag på stan. blev fika, lunch och en del shopping. riktigt mysigt! ska väl dra en powernap innan jag möter upp frida för att sedan dra oss till kinell. se ut att bli en bra kväll idag med, härligt.


carro och jag som småttingar.

såg att jag fått en kommentar på mina svar till frågorna. någon som påpekade att hanna var med i utvecklingslandslaget och inte i seniorlandlaget och att jag därför inte kunde välja henne. känner då att jag inte har koll på vilka som tillhör vilket landslag, så den som känner att den vill ha ett svar på den frågan får gärna skriva vilka jag har att välja på. thanks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0