yes, bilden ska illustrera veckans humör



imorgon lämnar jag o carro de fortfarande-så-sjuka-så-att-dom-måste-stanna-hemma-i-helgen-tjejerna och drar till sockholm och tävlar lite. blir nog bra trots allt stört som hänt i veckan. vi har ju i alla fall en anledning till att inte kunna plugga allt skit som kommer käka upp oss nästa vecka. alltid nåt. för att inte glömma hur mysigt det blir att träffa fröken ekelund.

hah, undra om våra mammor har det rockigt på thomas ledin nu, palm-sisters! det tror jag det.


Kommentarer
Postat av: r

kan se framför mig hur de står typ längst fram å sjunger med i ALLA refränger! hahahah! jag är såå glad att vi inte är med! ;)

2010-03-18 @ 21:46:48
Postat av: f

haha mm, just nu går dom säkert lös rejält till sommaren är kort. kan tänka mig dom - "wooohoooo! nostalgi nostaligt!:D" "och se så snygg han är. han blir ju bara snyggare med åren den där thomas :D"

2010-03-18 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0