6 mars i morrn!!

för bara något dygn sedan bestod dagarna av sol(/regn/blåst), bad(i vågorna), jelly beans(fy fan för popcornsmaken!!), bergodalbanor(tillomed becka klarade av hulken), shopping(forever 21 in my <3), skittles(kom på att jag har en hel oöppnad påse i väskan nu, yees!), trevliga amerikaner (som trodde att vi va syskon allihopa), ben&jerrys(mmmmm), träning(+ styrka med anabol-gubbar), matlagning (becka tycker jag lagar äcklig mat), mys vid poolen(även om det ibland behövdes filtar), stek på miami beach (brevid het gubbe i string) och massa andra värda grejer.

i det här landet är det andra bullar som händer. tillbaka i skolan idag. tur att man pluggade så mycket i florida. eller inte. men skit samma. tar det nästa vecka.  

i morron fyller en tjej som ligger väldigt högt upp på min bästa-lista 19 år. party och utgång på det! woohoo!


lite fler bilder kanske? fixar jag vettni.

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0