Hey there sugar baby

även om det finns en del grejer som går emot rätt så hårt just nu, som jag kan störa mej fantastiskt mycket på och som gör mej så himla arg när ja tänker på det är jag på alldeles strålande humör!
i morron ska jag redovisa vårt grupparbete vi gjort i psykologin och efter de har jag påsklov. på onsdag kommer andrea hem från umeå och det längtar jag galet mycket efter. vi BLs jobbar på lite påsklovsplaner som ser mycket bra ut. redan på onsdag kväll kommer krisse hem. det blev en jättemysig lördag i stockholm med cp&fj som började med en hel del shopping och slutade med mysig middag hos krisse. om en vecka är vi på väg mot riksgränsen. jag cyklade in till träningen i dag, och inte nån stans var det varken is eller snö på cykelvägen. jag har verkligen en asbra spellista på ipoden. i veckan tänker jag baka kanelbullar.
bra, bra, bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0