helgen dårå

dåligt uppdaterande på den här bloggen men antar att det blir så när 3/4 biggisar är i stockholm. två har tävlat och en har inte det. tävlingen får frida och carro berätta själva om och becka får berätta om sin helg när de kommer hem.

jag däremot har varit i linkan. igår tog jag en sväng på stan med mamma, inhandlade ett par skor till balen. därefter kom samuel förbi för lite bullbak och det gick galant och var riktigt roligt. efter bullarna tog vi bilen till tvättautomaten och coop för lite godis. avslutningsvis blev det hockey. BRA dag!

idag då. pappa och jag stack ut och sprang, en runda på 7km. därefter var det balträning i två timmar. så nu mår jag sämst. mina höfter värker så att jag knappt kan gå normalt och blåsorna under foten är på plats. skönt!






min plåt är till vänster och samuels till höger. som ni ser är min sååå mycket finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0