Härlig Helg!

trots att de va rätt surt att inte va med på tävlingen blev helgen faktiskf alldeles himla bra.
efter att jag lärt mina delfiner bröstsimsvändningar och simmat lite själv tog jag tåget upp till stockholm på fredagkvällen. blev mött på perrongen av krisse och så tog vi pendeln hem.

lördagen bjöd på superhärligt väder, så det blev en kort sväng på stan och mysig långpromenad, och sen bio på kvällen. såg shutter island som var stört läskig (jag kollade genom fingrarna lite mer än helva filmen), men sjukt smart och faktiskt riktigt bra. kart sevärd!
söndagen blev en chilldag innan jag tog tåget till norrköping för att gå på 50års middag med mamsen. några av dem som ska med till riksgränsen va där, så vi taggade inför det och hade allmänt skoj sådär.
min helg i korthet sådär. väldigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0