går på moln



såhär glad är jag nu. fick nyss veta att jag på onsdag ska få en kassautbildning, på lördag ska jag eventuellt jobba och att jag under våren kommer få hoppa in då och då när det behövs, samt att jag kommer få jobba i sommar. så himla roligt! extra roligt att det är på H&M här i stan, cirka hundra meter från vår lägenhet. kan inte bli bättre.

känner att det mesta rullar på just nu. den här veckan är det inte alls mycket i skolan och redan på fredag börjar lovet. lovet kommer förövrigt bli grymt då det kommer bjuda på en hel del gobitar.

sen att jag ska på hockey imorgon gör det ju inte sämre!

Kommentarer
Postat av: carrobarro

din fuuuusk! jag vill också.

vi två skulle jobba ihop, vilket teamwork!

Du har tur du min lilla fis;)

2010-03-29 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0