Bara så att ni vet

*jag har ett psykologiarbete som jag borde jobba på, men jag har inte en aning om vad jag ska skriva så jag skjuter lite på de.
*min hals ger sig inte, och jag tänker fortsätta klaga/tycka synd om mig själv tills det går över.
*mina delfiner gör mig glad!
*det snöade i natt. det suger, jag är redo för vår!
*träningen i dag blev väl typ som den i går. lite konstig..
*ser inte ut som det blir någon tävling för min del i helgen. surt!
*jag vill ha en kram!
*sanna är fortfarande sjuk från träningen och det är tråkigt.. bli frisk!
*antingen är min näsa öm för att jag snyter mig så mycket hela tiden, eller så är det för att jag håller på att få en dunderfinne på nästippen. frågan är vilket som egentligen är värst..
*nu ska jag gå och lägga mig, och i morron tänker jag baka nått kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0