back in the loop

Min tur att dra mitt strå till stacken:D Ja ligger ganska många strån efter nu...... Men ärligt talat har mitt huvud varit överallt den senaste tiden och då ligger inte något blogg-inlägg högst på to-do-listan:P Känns som om min lilla bubbla har varit med om en never-ending-jordbävning senaste veckorna! Aja, kanske är bra att ha med några små svackor i mitt annars så fläckfria liv!.........

Just nu ser det ut att va på väg tillbaka till toppen igen! Förkylningen snart över, myskväll inbokad med tjejerna imorgon, helledig helg med en stockholmsresa lördag! Looking good!



Kommentarer
Postat av: O

Carro visst var det kul när jag lurade dig att det var spanska nån gång när du gjorde spanskläxan i bibblan! att du inte förstod att jag bara hittade på några ord huller om buller:D hahha det kom jag och tänka på nu:) kul va?

2010-03-29 @ 00:09:56
Postat av: Anonym

ohhhhh, asssskul, VERKLIGEN olle!(Y)........

2010-03-29 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0