Carros svar!

-vad gör ni helst då ni inte simmar eller tränar?
Studerar? Kunskap är vägen till framgång!

-Vilka är era favoritbloggar?
Ja trodde jag läste många bloggar (typ 8 st) men sen såg jag vad min syster skrev och då var det visst inte så mycket att komma med. Men de jag läser är i alla fall några kompisars bloggar (hanna westrin, kinell, hanna westman) och sen några av de mer kända typ kissie, kenza och blondinbella.
-berätta om din drömkille, hur han ska se ut och hur han ska vara osv.
Inga speciella krav direkt. Han måste bara ha en ständig gyllenbrun bränna, vältränad kropp, stora bruna ögon.... Han ska vara bra på gitarr och vi ska liksom komplettera varandra så han måste vara bra på matlagning. Vi ska ha grymt skoj ihop och han ska vara en riktig gentleman, typ sådan som bär en över vattenpölar. Ett plus i kanten om han är asrik och ständigt kör mig dit jag vill i sitt privat jet.
-hur ser den perfekta partykvällen ut för er? alltså vad gör ni, vad lyssnar ni på, vilka är ni, vart är ni m.m berätta!
Den perfekta partykvällen spenderas nog INTE i Linköping. Ja börjar med att samla ihop alla de bästa för att göra oss i ordning, lyssna på alla våra party-låtar och köra lite uppvärmningsdans. Sedan ska vi bli hämtade av min pojkväns privat jet och bli flugna ner till Miami där vi gör staden osäker och avslutar kvällen på valfritt hotellrum för att sedan på morgonen mötas upp och njuta av en utsökt frukostbufé.
-tittar du på toapappret innan du slänger det i toan?
Vi är ganska miljömedvetna i vår familj så reglerna säger att vi ska använda BÅDE sidorna av pappret, ena sidan till toalett-behoven andra att torka händerna på efter. Då är det lätt hänt att man ser, men skulle inte säga att jag medvetet kollar.
-hur många av dom här frågorna har du skrivit själv?:P
Jag lyckades hålla mig i skinnet och skrev tappra NOLL frågor.
-cola eller fanta?
Jag är så vild and crazy så jag kör båda.
-är det alltid kul att träna så mycket hela tiden, eller tröttnar ni i bland?
Nej det skulle jag verkligen inte påstå. Klart det är jobbigt att träna tio pass i veckan, men känslan efter passen kan vara värt det. Och man måste ju träna för att få vara med om allt roligt, så överlag är det väldigt värt:)

-vad är det första du gör när du vaknar?
Stänger av alarmet, en morgon stretch på ca 5-10 minuter. Efter det en rask promenad runt broarna för att vakna, sedan en dusch. Efter detta kan jag möta dagen med ett stort leende på läpparna!:D
-skulle en av er våga säga något om någon av de andra typ hade asfula kläder på sig en dag?
Jodå, det skulle inte vara några större problem att säga.

-beskriv er själva med en låt!
"Girls Just Wanna Have Fun!"

-vilken film skulle du helst vilja leva i?
Sound of music, LÄTT. Älskar sound-tracket och har alltid haft en liten fetisch för musikaler, speciellt när jag är så musikalisk själv! Skulle passa mig som handen i handsken.

-party eller myskväll?
Svårt val där.. 3 partykvällar och 1 myskväll? Ultimata combon.

-vad ska ni göra i sommar?
Vi valde ju att lägga vår utlandsresa nästa sommar i ställer för den här, så i år blir det att göra Svea Rike osäkert. Helsingborg blir stopp ett på vårt riktiga sommarlov. De resterande veckorna tar vi som de kommer.

-Vilka tamponger använder du, är det olika när du simmar och är på torra land? ;P
Under grundträningarna uteblir mensen, då vi tränar så hårt. Vet inte om detta är vanligt bland andra klubbar också? Aja, då använder jag ju ingen, no need, men annars normal size!

-har förstått att ni två går i samma klass, (och jag har ju skolkatalogen ;) ) så nu undrar jag, vem tycker ni är snyggast av tjejerna i er klass?
a men det skulle väl va Frida då. inget illa mot de andra, men de har inte det där lilla extra. det sista som krävs för att man liksom ska bli... ultimat. ( HAhaHAhaHAha)

-Om ni får välja en tjej och en kille i landslaget (asså sim), vem skulle ni helst vilja va tillsammans med då?
Hanna Westrin är lätt den charmigaste tjejen så Hanna får bli min flickvän.  Pojkvän blir svårare då nästan alla uppfyller mina pojkvänskrav.... Men skulle nog säga, Lars Frölander då vi verkligen klickar. Både är ju LASSare, vad mer kan man begära?

-koppla ihop de andra 3 med varsitt djur. (motivera gärna svaret)
Sanna: Ekorre. Känns som ekorrar är ganska noggranna med saker och ting, snudd på pedanta ;)
Rebecka: Känguru. Rebecka, vår lilla mamma, tar väl hand om alla! ( rimma där va?) och går väldigt speciellt.
Frida: Kvalster. Är överallt och bara går inte att bli av med, hur mycket man än vill! Typ allergiska reaktioner så fort hon äntrar rummet.

-beskriv de andra 3 med varsitt ord. (motivera gärna svaret)
Sanna: Omtänksam. Bryr sig om alla och ser till att ingen falls behind.
Rebecka: Tålamod. Hon står ut väldigt länge innan bägaren rinner över.
Frida: Attityd-problem. Det är väl inget jag behöver motivera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0