wanna be my fjortisboy?

två killar plingade nyss på dörren. hann inte få en skymt av dom eftersom agnes släpade med sig dom in på sitt rum direkt. hallå, jag vill ju se dom! nu då? ska jag ta på mig ett förkläde och knacka på dörren med en bricka full med saft o bullar? eller ska jag bara låtsas att jag behöver nåt där inne? eller ska jag typ skämma ut mig? hah, det vore kul! typ sjunga ashögt eller nåt. eller så spelar jag nån cool musik ashögt. så tror dom jag är asball.

olle och emma vill kramas ikväll. så aa räknar med att du pallrar dig in till stan och joinar oss carro!


olle, filip, ludde, klara, emma, vickan

ha det GRYMT i magget nu klara!! but remember, gör inget som olle skulle gjort!


Kommentarer
Postat av: Olivia

frida frida.. jag gör aldrig några dumheter!:) allt är alltid väldigt genomtänkt. t.ex på bilden, så sitter jag och luktar på champagnen om den verkligen är okej att dricka! OCH SÅ VIDARE! ses snart bejbi <3

2010-06-14 @ 17:30:30
URL: http://oliviatordon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0