räddare i nöden!

Helledig tisdag, jihuuu!:D Har hunnit med massa värt! not.
Men igår var jag jätte duktig så det kompenserar. Morgonträning, efter det direkt till körskolan. Fickparkering stod på schemat och jag var awesome! Snabbis hem, för att sedan in till stan igen och uträtta massa viktiga ärenden och sitta av en svenska lektion.
Efter det började det gå lite utför. På väg till träningen ramlade min väska av pakethållaren och totally broke! *SNYFT*. Väl inne i omklädningsrummet kom ja på att jag visst glömt baddräkt, badmössa och glasögon. Hur löser jag detta dilemma? Jo, lånar super-baddräk från simhallen, såklart! Men gjorde ju inget, den var ju assssnygg:D

Kommentarer
Postat av: f

i like big butts and i can not lie! dina kvinnliga kurvor are to die for paddan.

2010-06-01 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0