myser

så himla härlig dag idag! efter morgonträningen åkte frida och jag förbi hemköp och köpte nybakat bröd. riktigt gott att mumsa på till frukost. känns lite lyxigt kan jag tycka. därefter sov jag i sissådär två timmar - hur skönt?

nyligen kom jag in från parken utanför mig där jag har suttit i 45 minuter och lapat lite sol samtidigt som jag läst en bok. är inne på bok nummer tre den här sommaren. sjukt mycket för att vara mig. förra året tror jag att jag lyckades ta mig igenom en..

ikväll efter träningen är det korvgrill hos KFG som gäller. mysigt då! tummen upp.



btw. efter all bröloppshysteri har jag kommit fram till att jag så gärna skulle vilja lära känna kungen. skönare gubbe får man nästan leta efter.

btw 2. fick sommarpresent från H&M idag. fyra presentkort på glass, det vill säga fyra glassar. mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0