fint

då var mitt löshår borta. självklart är håret mycket tunnare, men det känns riktigt bra. äntligen slipper jag efter varje träning ställa mig och borsta håret i fem minuter för att få ur tovorna i löshåret. dock hann jag inte klippa mitt riktiga hår vilket innebär att håret är ojämnt, så nu blir det uppsatt tills måndag 10.30 då jag bokat klipptid. vem vet, kanske dags för lite kort hår igen? trivdes ju ändå lite med frisyren på bilden.



nu ska jag fortsätta städa, sen blir det lunch och därefter en fika med becka på stan innan det är dags för träning nummer två. ikväll blir det grillmys! bra dag. känner att även morgondagen i stockholm kommer bli bra. är dock lite nervös för buss dit och tåg hem all by myself. kan kanske bli lite fel, vore ju inte oväntat direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0