Bröllop

mamma var och handlade och kom hem med aftonbladet som hade en bröllopsspecial med massa bilder och grejer om bröllopet i går. bland annat fanns massor av tal med, sådär ord för ord lixom.
daniels tal till viktoria. jag dör.
nej de gjorde jag inte, men grät lite gjorde jag i alla fall.
så himla fint! hela bröllopet var ju bara så himla vackert, de såg ju så himla lyckliga och kära ut! blir alldeles rörd! när jag gifter mig ska det vara med någon som är minst lika kärleksfull, som håller ett minst lika fint tal till mig, som får mig att se lika lycklig ut som viktoria gjorde, och som ger mig en puss på handen inne i kyrkan när jag blir för nervös. känn pressen my future husband!

jösses vad vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0