bästa

vad bra jag mår då. har idag haft en toppendag i varamon med världens bästa simmargäng. drog dit relativt tidigt och har under dagen pressat, badat, spelat boll, ätit matsäck, ätit glass, druckit a lot of water och haft det sådär himla bra. tycker det är så himla mysigt att umgås med mina simmarvänner. fina är dom.

riktigt skönt att det bara var en timmes träning efter en heldag på stranden. imorrn däremot är det andra bullar, dubbla träningar. men såg att det eventuellt skulle regna också, kanske lika bra med en dag off från solen. det mår nog huden bra av. sen vore det bra om jag lyckades få iväg mina tack-kort från studenten, lite sent kanske...

nu ska jag ta ett glas saft. love saft!

frida bjuder på bilder sen hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0