så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

var på bio, ECLIPSE, igår med simmargänget. vi tjejer lyckades få med oss hela sju stycken killar. vet inte om de tyckte att filmen var lika bra som jag och carro gjorde (de äkta twilightnördarna), kanske inte med tanke på att thomas somnade, men de var i alla fall där. riktigt mysigt!

idag är det tävling som gäller. jag ska dra en 50:a fjäril, en 100:ing ryggsim och en 200:ing fjäril. ser faktiskt fram emot att race:a lite med tanke på att de två senaste gångerna jag gjorde det var dagen efter balen och dagen efter studenten. var ju inte så pigg då om en säger så...

måste nämna en sista sak. på torsdag är det ju WINNERBÄCK och igår fick jag se att melissa horn ska vara ett av förbanden. hur bra? kommer bli grymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0