please don´t waste your time

nu ska ni får höra..

igår hängde jag med pappa ut till vidingsjö för att springa. tänkte ta slingan som var 5 km, medan pappa skulle ta samma men två varv. det sista han säger innan han sticker iväg är "spring den gula slingan". vad gör sanna öhgren? såklart springer jag den gröna slingan, den som är på en mil. efter sissådär 20 minuter känns det inte helt bra eftersom det står "lok-milen" på x-antal skyltar jag sprungit förbi. så vad gör jag? jag går rakt in i skogen, tjejen som tror hon hittar liksom. efter några snetrampningar, lite tårar och en himla massa svordomar så lyckades jag tillslut hitta rätt. men liksom, vem fan lyckas springa vilse när det är skyltat på varannat träd ungefär? pucko.

idag vaknade jag upp med 3 blåsor under fötterna. tryckte ner fötterna i conversen och gick till jobbet. nu mår mina små fossingar inget vidare om en säger så, svullna och dana som tusan. pucko igen känner jag.

ska ta min godispåse och lägga mig framför i soffan och titta på rainman. imorgon är det jobb 9.45 - 19.15 som gäller. längsta passet hittills i min H&M-karriär. yeeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0