your winter

igårkväll bakade jag bröd. blev faktikst riktigt bra för att vara första gången sedan hemkunskapen. pappa och jag festade till det med var sin varm macka med smör på och ett glas fruktsoppa när det var klart. dog lite så gott var det! vet ju att carro gärna hade velat vara här och smaka, fruktsoppa är verkligen hennes grej. varmt bröd med smör på med för den delen.

och imorse städade jag. med hjälp av pappa. pappa tog toaletterna och torkade golven medan jag tog resten av lägenheten och dammsugningen. bra teamwork där! basse kommer ju dock väldigt lätt undan, som vanligt.

känner mig rätt duktig. tänkte sätta mig och skriva lite på min samhällsrapport innan det blir mat och därefter träning. ingen skola idag heller, woho. måste också kolla på en annan del av köping. hade helt glömt bort att jag missade det i söndag. hur kunde jag det? big question.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0