rubrik

nu kommer inlägget som jag haft ångest för ett tag. varför jag gör det beror på att jag tror det är bättre att skriva ner det här än att låta bli. vet inte vart jag ska börja så därför går jag rakt på sak.

för er som inte vet, jag tappar hår. jag vet inte varför och jag vet inte hur mycket jag kommer tappa. däremot vet jag att det är skitjobbigt. det är skitjobbigt att inte veta varför jag tappar. det är skitjobbigt att inte veta hur mycket jag kommer tappa. det är skitjobbigt att det inte finns något att göra åt det. ovissheten är skitjobbig.

jag vet att det finns de som har det mycket värre och det är ju faktikst bara hår. men samtidigt är det så jävla svårt att hålla humöret uppe hela tiden och stänga ute alla tankar. igår var en sådan dag jag inte orkade det. därför kom mamma och jag överrens om att det kanske kunde vara bra att säga till alla hur det är. om alla vet kan jag slippa tänka på vilka som kollar, vilka som undrar, om det syns och så vidare.

bloggen kanske inte är bästa stället, men det är bättre än inget. nu vet ni och jag hoppas inte det leder till att folk tisslar och tasslar ännu mer. det är som det är, jag kan inte göra något åt det so let´s have some fun.

Kommentarer
Postat av: kajsa

sanna... det är bara att hoppas att det blir bättre och försöka fokusera på något annat under tiden. Förstår att det är jobbigt, men jag tror att du klarar det galant :) vi ses imorgon! PUSS

2010-01-31 @ 20:07:12
Postat av: Ronja

Du är verkligen jätte modig som vågar berätta detta!

Jag har en kompis som är simmare hon med precis som du och jag.. hon tappade iallafall håret hela förra året och hon fick börja äta några tabletter för det.

Hoppas verkligen att det blir bättre!

(nej nu babblar jag för mycket förlåt, men hoppas iaf det löser sig)Kram

2010-01-31 @ 22:44:09
URL: http://typisktronja.devote.se
Postat av: carro löfgren

<3!

2010-02-01 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0