törnis

igår efter träningen gick jag verkligen in i väggen. jag kom hem, åt en bit mat, läste naturkunskap och la mig framför tvn. kollade en stund på sex and the city innan biggest loser började. när BL senare tog slut gick jag och la mig, halv nio. somnade på direkten och vaknade upp tolv timmar senare. så himla skönt och välbehövligt! idag känner jag mig nästan som en ny människa.

på tal om biggest loser, det är mitt nya program. har verkligen fastnat för det. förra veckan, i torsdags, satt jag och tjöt ensam i soffan enbart för att mark åkte ut. inlevelse heter det gott folk.



se bara på hur snygg han har blivit. med snygg menar jag självklart inte oh jag vill ha honom utan mer snygg om man jämför de två bilderna. ashäftigt!

Kommentarer
Postat av: amanda

Älska biggest loser:)

2010-01-26 @ 20:48:44
URL: http://awidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0