Små söta saker.

det finns få grejer som gör mig så glad som små söta gester. ni vet när folk gör nått gulligt mot en, som man man inte ens har bett om. små spontana saker saker som lixom visar att folk bryr sig om en.
typ som när mamma har bäddat rent med nymanglade sängkläder när man kommer hem efter att ha varit borta på tävling.
eller en spontanpuss i pannan.
eller när jag får en liten sked i stället för en stor när vi äter glass "för att jag brukar vilja ha det". 
eller när pappa har pressat apelsinjuice på morronen och lämnar ett glas stående på köksön till mig.
eller när man får ett gulligt god-natt sms och man somnar glad och med med ett leende på läpparna.
sånna saker gör mej verkligen så himla glad!

btw så suger hemtentan horsedick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0