på´t igen bara!

tillbaka i verkligheten igen då. kul att komma till skolan och inse att vi hade religionsinlämning idag. eftersom jag inte visste om det hade jag självklart inte gjort något. drog därför till med: jag mailade min uppgift till dig kerstin. har du fått den? dock var det inte lika roligt när hon svarade: ja, dig har jag fått av. man bara näe gumman, det har du ju inte. men så sa jag inte, även fast jag ville. istället körde jag: du kan väl extrakolla och maila mig om du inte har fått den så skickar jag igen.

därför sitter jag nu och skriver min rapport om S:t Lars kyrkan. yippieyey, så spännande.



det här halvåret ser så sjukt bra ut (bortsett från allt plugg). JAG ÄR PEPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0