old pics





















en helg för 2½ år sedan.
rätt sjuk egentligen. började med fest hos gurra för att sedan ta oss in till stan. planen var att vi fyra skulle sova i bumbis och min gamla lägenhet, men vi hamnade på helt andra platser. carro och frida på ett ställe och becka och jag på ett annat. morgonen efter skulle vi ta tåget till palmarnas land. där var becka och jag i två dagar innan vi åkte hem till linkan igen för ytterligare en fest. den var väl i klass med den första. jag körde platå för första gången och becka tog hand om en dålig krisse.

gulliga vi var. sjukt vad tiden går fort. i år kör vi en repris tycker jag, men vi skippar tåget.



Kommentarer
Postat av: f

hah, sjuk helg.. lätt vi gör om det i sommar brudar! beckis o sannis kör och jag o padda hejar på? tror sommar 2010 kan bli braaaaaa.

2010-01-10 @ 21:37:12
Postat av: r

den helgen hade vi verkligen KUL! inte varje natt man sitter vid domkyrkan å sjunger rullar fram lixom :D

2010-01-11 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0