listen

STUDIEDAG idag. det är fint! gick upp rätt skapligt för att ta cykeln till polisen och fixa ett nytt pass. efter en kvart/tjugo minuter kom jag dit alldeles för varm. blev självklart jätteläcker på kortet, blöt i håret efter snön, rödmosig och varm. men varför vara snygg på kort när man är snygg i verkligheten? he he he.

efter polisen tog jag mig till stan för att hämta ut mitt armband och hämta ut ett paket på posten. armbandet var dock inte klart men paketet fick jag däremot med mig hem. eller paket och paket, det var ett kuvert. låter bara så mycket bättre med paket.

resten av dagen kommer bestå av plugg, massage på p.a.u.s och träning. fint det med!



saknar björnisligan!

Kommentarer
Postat av: carro

<3!!!!

2010-01-19 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0